boooring!

POSTADES: 2012-02-13 - 17:38:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vad har du för framtidsplaner?

- Jag stressar inte, mitt liv får bli som det blir. Men jag hoppas såklart att jag får ett underbart liv, men man måste ju själv göra det underbart. Jag hoppas på att jag snart vet vad jag vill bli när jag blir stor, men jag har mycket jag vill & önskar ♥ Att jag & alla mina nära & kära får leva lyckliga ocg friska, Att jag nångång får flytta utomlands med min Älskling, som älskar mig över allt annat i världen, att vi är KÄRA & LYCKLIGA varje dag och allting går underbart, och jag vill ha barn & bli en världens bästa mamma till dom♥, jag vill gifta mig på ett fint sätt med mitt livs största kärlek ♥ leva rik & lycklig...kanske jag fortfarande drömmer om att bli sångerska eller fotomodell nångång :) hihi

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?

- Jahapp,svårt att säga..Men jag hoppas iallafall jag lever tillsammans med En snygg kille & vi har 2 barn ♥
Bor utomlands i stor snygg hus, Och lever lyckliga. . . osvosv! Jag vet inte


När vill du ha ditt första barn?

- Hmm, jag kan inte riktigt säga..Först sen mitt liv ser bra ut, för å ha barn! Sen jag hittat den som jag vill leva resten av mitt liv med & vi mår bra ihop, allting är bra & Vi båda vill ha barn ♥ Jag vill vara världens bästa möjliga mamma till mina barn, så dom är välkomna sen mitt liv ser perfekt ut...


Vad vill du dina barn ska heta?

- Det ska jag hålla för mig själv, Jag har inte sagt till typ någon..Det är jätte hemligt eftersom det är ganska så specciella & FINA namn, som jag är rädd andra ska sno av mig....som en nästan har försökt! Kan säga att jag vill att min första son ska heta, Anton Matias Kristian eller något sådant men mer säger jag inte....:)


Hur många tatueringar har du?

- Vänta nu :D jag måste räkna, 6 stycken... JAG KOMMER ÅNGRA DOM JAG VET, men ånger får komma sen det kommer....


Röker du/Hur många cigaretter per dag?

- Ja, jag röker! men försöker sluta! Kan hända att nån dag röker jag 1-2 cigaretter, eller så inga,
När jag dricker så röker jag SJUKT mycket.....beror på humöret också, om man kan säga så..
Men jag vill sluta, och tänker sluta!


Har du testat droger?

-NEJ NEJ NEJ, aaaaaaaaaaldrig ska jag göra det! har lovat mig själv & alla andra...




Blue-eyes...♥ why can't i have?






Spara mina uppgifter?