hejhalå....take me away,somewhere i feel happy

POSTADES: 2012-02-20 - 17:30:00 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag känner jag inte alls för & blogga :/ i'm sorry!
But i'm not feeling good, everything is fucked up, i don't know what to do..
I thought everything willl be alright, but everything is just worse!
i haven't done anything wrong, and anyways i'm not feeling good!


Jag ska börja kolla på utbildningar nu, om man hittar nånting & kanske får lust att börja studera,ihopeso
det är verkligen dags att gå vidare i livet, och tänka på mig själv & mitt eget liv fast allting är som det är nu..
Flytta bort härifrån, skulle kännas som ett bra val! Man skulle verkligen slippa allt det svåra som varit & fortfarande är svårt, jag måste verkligen försöka att fixa till mitt liv fast det kommer bli svårt! :(
I'm not supposed to feel like this...Not supposed to maybe live without you! ♥ We promised to always stay together



Bara måste skriva ner en "dikt" som jag skrev idag...♥
(to you)

- Kauneinta maailmassa on rakkaus,minkä sun kanssa kokea saan.
Ilman sua ei elämää ois ollenkaan. Joskus tuntuu että mulla on kaikki mistä unelmoida voi,
En mä yksin vois ollakkaan. Lupaatko aina rakastaa vain minua, Pysyä luonani,ja
Suojata sun vahvoilla käsillä? Yritän aina, joka päivä olla sulle se ainoa,ettet toista haluaisi
koskaan,Tiedän minussa on vikoja mutta sen vain tiedän ettet ketään toista löytää
vois joka rakastais sua enemmän kuin minä. Toivon että riitän tällaisena kuin olen,
ettei rakkautesi lämmin mua kohtaan kuolisi milloinkaan.
Hukassa jossain kaukana pimeässä ilman sua olisin ja kotiin palaisin vasta kun lämpimin vahvoin
käsin mut viereesi kantaisit ja silittäisit uniin kauneimpiin. Itse lupaan aina luoksesi
palata ja sua pitkään halata,ostan vaikka kompassin jonka avulla en sua kadottaa voisi milloinkaan.
Kaikkeni sun eteen tekisin jos vain mua koskaan et luotasi hylkäisi.






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Tack så mycket, det behövs verkligen krya på sig.

Vilken vacker dikt, blev lite tårögd juh!

Publicerades den: 2012-02-20 | Klockan: 18:43:02