jahapp,en fredaaaag :)

POSTADES: 2012-02-10 - 19:25:35 | Allmänt | 1 Kommentarer
Som ska bli lugn,blir bara & kolla film & äta gott :)
Jag orkar inte festa, onsdag var helt för mycket,kanske? haha
jag hade världens bakis igår, men hamburgare ikväll räddade mig :)
Igår blir det att vara med mina små sötisar,Jonatan&Elle-sofia♥
Just nu är jag hoss mamma, vi var nyss & hälsade på mormor, med lill-Benjamin♥
Nu håller dom på lagar mat, & benjamin kollar på barnprogram, lilla sötnos :)
Jag sitter bara å lyssnar på musik, Kirsi Ranto-En sua mielestäni saa♥ en av mina största favoriter!
Så jävla bra låt, som alla Johanna Pakonens låtar också! så kär ♥
Vill ha kirsi ranto-en sua mielestäni saa som ringsignal :) Och håller just på laddar den..
När jag kommer hem ska jag ut & promenera med hundarna,efter det ta en vaaaarm&skööööön dusch♥
Sedan bara ligga in sängenoch se på film & mänkka godis & chilinuts ;) mumselimums







Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Åh, den är grymt skön den låten! :)

JA JUST JA; ELLER-SOFIA var det ju ;) Så annorlunda fint namn :)

Publicerades den: 2012-02-10 | Klockan: 22:06:16