måndag

POSTADES: 2012-02-06 - 18:16:21 | Allmänt | 1 Kommentarer
Yappyapp en måndag, som alltid verkligen är lika booooring!
Har varit hoss pappa & Johanna typ heladagen, det har varit kul men annars så inget & göra..
Ikväll blir det nog att kolla film & sådant :) Sova tidigt iallafall så man hinner hitta på något imorgon..
Menmen, jag har typ inget att berätta.. På fredag så var jag & festade med kusinen osv..Var helt kul, men kanske man var lite för full ;) haha.. Sen i lördas så hälsade jag på hoss Pappa, så ville Jonatan följa med mig när jag for hem :) Så såklart får lillen följa med syrran alltid han bara vill, & lill gumman också direkt hon växer osv.
Jag har så himla lust att basta & äta god mat med ljus & lite vin ;) skulle vara så mysigt♥Nu ska jag iallafall vara nykter ett tag, har gått lite över nu på sista tiden, druckit allderles för mycket.. så skulle inte skada att ta det lite lungt nu..Nu ska jag börja koka kaffe & sedan röka en cigg & kolla när jag kommer hem :)
Pusstjau






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Säger detsamma, mina kläder är inte alls bekväma på längre. Jag skulle ge vad som helst för 20 kilo mindre ;P haha.



Jo föresten. Jag fotograderade din lillasyster för några veckor sedan när hon och jonathan (stavning) var förbi med Aila. Om du vill ha dom så kan du maila mig :)

Publicerades den: 2012-02-06 | Klockan: 18:35:03