hejhej bloggen!

POSTADES: 2012-01-30 - 19:47:04 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag har jag fått min Iphone. *lycklig* ♥

har vart & jobbat med hundana, & efter mamma slutade jobba kom hon & hämtade mig från karungi :)
ska nu typ helt snart hem, & leka med min nya älskling♥ & se på film.. jag vet jag har bloggat sist i jul,
men har inte hunnit & inte heller haft nån ork eller lust med bloggandet...använder datorer annars också
väldigt väldigt lite nuförtiden, mest typ facebook bara! om jag hade egen data så skulle jag säkert
blogga 100 ggr om dagen, bara allt jag gör typ, för att i karungi finns det inte mycket att göra. HAHA
om jag är ensam i karungi så deppar jag bara, sen när jag har väldens bästa sällskap är jag typ
världens lyckligaste jenna & allting :) men såklart♥ jag som ville så så så mycket basta hemma hoss
mamma & dom innan jag far hem, men tror inte jag hinner... nå det får bli en annan dag :)



I WILL LOVE AGAIN, EVEN IF IT TAKES A LIFETIME TO GET OVER YOU ♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Härligt att du uppaderat ;)

Texten ovanför bilden lät lite ledsamt (?) :/

Men beautiful as always ♥

Publicerades den: 2012-01-31 | Klockan: 08:42:25