God morgon <3

POSTADES: 2012-08-25 - 09:24:00 | Allmänt | 2 Kommentarer
Sjukt härligt det var att vakna till att lillsötisen väckte mig :)
 
 
Jag ska nog äta frulle snart, lillen ska ta powernap å efter det ska vi å hälsa på mormor vi alla :)
hon blir säkert glad! Det är fint väder idag också, så rätt skönt faktiskt! Fast ändå känns de som
sommaren är slut, det är inte varmt längre! Menmen, jag ska börja fixa till mig nu så jag hinner göra
mig klar innan vi far någonstans :) Hejdå!
 
 






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - Trebarnsmorsa ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Hej å hå!
Var ett tag sen jag skrev här inne, tänkte höras hur du har det ? :)
Kramis

Publicerades den: 2012-09-02 | Klockan: 16:19:50

Du hittar min nya blogg här AROUNDIMAGES.BLOGG.SE

Kram / Kusin Jennie

Publicerades den: 2012-09-13 | Klockan: 09:52:32