Tjohej :)

POSTADES: 2012-07-04 - 20:16:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
Sitter här med Annika, Vi har vart på stan & cruisat, å jag köpte en ny skinnjacka idag :) Så nöjd! Har en ljus och en svart nu! WOW..Började min cambridge-kur idag, har inte riktigt så mycket mer & säga.. Kännner mig så fruktansvärt trött & sliten, Har klippt gräs idag, hela mammas & doms gård, inte så litet så HOJJA! men det var ruskigt skönt att göra nånting vettigt, minns inte enns när jag sist har klippt gräs :) menmen... Ska umgås med Annika nu, blir nog att dra på promenad med hundarna snart, och senare ta & bada bastu. Så jag skriver mer senare ikväll, eler så imorgon!


Ha det bra! och jo solat har vi ju också hela dagen :) kanske man är brun snart.... ;) wowss wowss! ♥
OCH JO mina kläder hade kommit idag, så dom har jag också hämtat. inte provat ännu, får hoppas dom är snygga på när man prövar!
 






Spara mina uppgifter?