Öhm ?

POSTADES: 2012-07-02 - 01:45:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag fattar inte den här nya bloggen, har ingen aning om hur man använder den ?! Jag skrev tidigare hur mycket som heldst, så blev endast 5 rader sparat?! What is going on?


Nå men iallafall, jag sitter fortfarande vaken, beställde lite kläder just.. ;) En snygg klänning & bikini! Och direkt jag vaknar imån ska jag åka till stan & shoppa....I LIKE! klockan närmar sig 2;00 och jag är int så värst trött ens, jag kom på just att jag måste beställa nu hårförlängning, jag lever ju utan det nu! tog bort för typ en vecka sen, Och utan att överdriva så mår mitt hår direkt bättre, ser friskare ut t.om! i'm not lying, bara att jag klippte puttelite, var tvungen för hårförlängningen hade ätit mitt hår, men klippte så lite att de inte syns! Ni kanske vill se bild på vad jag beställde? it was just HAVETOHAVE ;)

jag tänkte ännu kolla på film & lägga mig sen, så jag orkar fara å shoppa på morgonen, måste annars också å skicka vidare några paketer imorgon på stan så!

menmen... Nu säger jag Godnatt till alla Finisar!
Vi hörs imorgon :) /Jennah






Spara mina uppgifter?