Fin dag :) Börjar kännas som sommaren ÄNTLIGEN har kommit for real :)

POSTADES: 2012-07-05 - 18:24:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
Så himla skönt :) men har inte hunnit vara så mycket ute idag, vaknade ganska så sent :/ Och jo tog en promenad nästan direkt jag vaknade! Efter det var vi å cruisade en sväng med annika, och sen satt vi ett tag ute på våran gård, men finns så mycket äckliga myggor ute, så lite jobbigt att sitta ute & försöka njuta av sommaren & solen! Jaja får som se vad man hittar på senare idag, 2 dagen med Cambridge-kuren, och det har vart ganska så lätt egentligen, inte haft nå suger på nånting, med andra ord = godis, pizza, chips elr så.. Ruskigt hungrig har jag vart,jo, det måste man erkänna, men det är inte direkt lätt att börja med en sån kur helt pkötsligt, speccielt inte när man inte är van, och när det är första gången :) men hoppas det blir bra, och man förlorar det önskade kilorna! :) För att det verkligen behövs, och jo jag har sagt de förut också, men nu har man börjat & det har gått bra, så varför skulle jag förstöra & sluta kuren? inte en minsta mening me de inte :)
Det enda biverkningarna jag haft ; Lite illamående pg.a ( att man inte får annat mat i sig) Är pissnödig helatiden, måste på toa typ 10 gånger på en timme, Och känner mig ruskigt trött helatiden.. De är 2:a dagen idag, och mamma sa att den 3:e dagen kommer bli DET SVÅRASTE, och efter de har man inga problem nåmer. Det är ju olika för alla , men får hoppas det här blir lätt & inte att man börjar få en massa biverkningar. Och dom biverkningarna jag fått redan nu, visar ju bara att det här funkar påriktigt, om man inte skulle ha nå biverkningar alls så skulle man ju inte kunna ta det här allvarligt. Idag har jag druckit en banan-milkshake på morgonen, och till lunch åt jag en tomatsoppa (som inte var så god,men vill man gå ner i vikt så måste man äta fast det skulle smaka hur äckligt som heldst) Nå men, nu ska jag ut & sola, och dricka wishy, DET ÄR JÄTTE VIKTIGT ATT DRICKA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT....drack igår också typ 5 liter vatten & wishy totalt :) därför man måste springa på toan helatiden..... HIHI






Spara mina uppgifter?