Godnatt!

POSTADES: 2012-11-22 - 01:23:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nu är det läggdags för mig faktiskt, jag är så trött så jag måste sova nu..
Har ont i huvudet eftersom jag suttit hela dagen/kvällen vid datan :/ ajjajjajj.
Och är på nätt sett irriterad, vet inte riktigt varför, men nog för att jag är så trött
Måste orka stiga upp vid 5, så det är verkligen dags att nanna kudde nu :)
Orkar inte vakna 4.4.30 som jag annars brukar varje dag när jag ska jobba, det är på nått
sätt FÖR tidigt, med tanke på att jag inte längre orkar sminka o hålla på i timmar, så duscha
ska jag på morgonen, o låta hundarna springa lös på gården,o fixa till mig vad jag hinner :)
Sen måste jag vara utanför mitt hus klockan 6.06 då bussen kör förbi, så ja...
 

Godnatt!
jag skriver mer imorgon :)






Spara mina uppgifter?