så FRUKTANSVÄRT ONT I MIN NACKE...

POSTADES: 2012-11-20 - 14:30:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon iallafall ♥
 
Jag har vaknat för ett tag sen, eftersom när älskling vaknade & for på jobbet, så steg ju jag också upp,
For själv inte o jobbade eftersom jag spydde igår, flera gånger så. Idag har jag inte spytt men mår en
aning dåligt fortfarande :/ Så när han for på jobbet, så släppte jag hundarna ut, lät dom springa en
halvtimme lös på gården, unden den tiden tog jag en cigg, kollade posten, o städade lite på gården.
Efter det så kollade jag på "Rånarna". Sen har jag somnat & när jag vaknade så var filmen slut då,
Så började jag städa, O nu funderar jag på om jag ska äta nudlar eller pizza, blir nog nudlar!
 
 
Iallafall så igår när älskling kom så kolla vi på film, o åt godis & chilinuts. Myskväll som sagt då ;) ♥
Var så underbart att få somna bredvid honom, i vakna bredvid honom! Om älskling bara kunde sluta
jobba nu, för han måste komma o massera mig har så ont så jag inte kan vänada på huvudet nånting.
Men nu ska jag iallafall kolla va jag ska äta :P Sen blir de att läsa lite...
 
Jag skriver bättre senare, Pusshejdå ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Spara mina uppgifter?