Hos mamma <3

POSTADES: 2012-08-25 - 00:34:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vi alla mammas döttrar är här, + lill Benjamin! ♥ När mamma kom & hämtade mig visste jag inte att Benjamin är också där, hon sa bara att hon har en överraskning till mig :) hihi, var verkligen underbart att se lill sötisen här när jag kom och kände mig ruskigt depprimerad! Benjamin räddade mosters kväll ♥ Så mycket kärlek den lilla får av oss alla. Nå iallafall, jag skulle ju som sagt ha myskväll med bejbie, men han for å chaffar hans kompisar istället, nåja jag förstår att han vill umgås med hans kompisar också, men att dumpa sin flickvän fast man lovat en massa, är ju inte rätt heller, så såklart blev jag sårad på nått sätt! :/ Var å handlade en massa smått & gott innan mamma körde mig hem tidigare, köpte godis, chips, god mat & ljus, tänkte tända hela huset med fina ljus & värma bastu, o tända ljus i bastun också, så det skulle varit jätte mysigt♥ men . . . får ta å göra det en annangång då, förhoppningsvis direkt imorgon! Jag ska nog lägga mig snart, alla andra sover redan, Måste ändå vara pigg på morgonen när världens sötaste gudson väcker mig :) ♥ Och jo jag känner mig trött som bara den!
 
 
Får se vad man hittar på imorgon, lovade iallafall gå å hälsa på min söt lillebror & söt syster :)
Lillebror fyller ju år 4/9, så jag ringde honom idag och frågade vad han önskar i present, och det var då
Spiderman ps3-spel han ville ha, han har ju alltid älskat Spiderman! Förut använde han endast spiderman
kläder, inga andra kan man säga :) Han fyller hela 5 år, herregud att tiden har gått, känns som det var 1 år sen
han föddes ju! :O men icke sa nicke.. 5 år sen....! Snart är man själv också 40 år, ha ha ha ha ..
 
 
Söndag så blir de att åka till Rovaniemi, det är hundutställning där å jag ska ställa ut Ninni,
Vi får hoppas det går bra, Måste bara hitta någon som stället ut henne istället för mig själv,
för att det skulle gå mycket bättre när någon annan ställde ut henne, Fast Ninnis uppfödare lovade
att fixa någon som ställer ut henne :) så behöver som inte stressa själv om det! Najjs Najjs :)
Jag väntar bara att jag får pengar så jag kan dra å shoppa, en massa till hemmet!
Det kommer ta en evighet innan jag kommer att ha råd att köpa allt jag vill ha, men jag har tid :)
Ska inte ta stress över de, Viktigast är nu att jag fått ett bra hem nu! Där man trivs, med egen
bastu, stor gård, osvosv! :) Men nu måste jag säga godnatt, jag är så himla trött...
 
 
 

Skriver mer imorgon! Ska försöka sova, kanske kolla på film tills jag somnar :)
& vänta på att älskling hör av sig när han kommit hem!
 
Godnatt♥
p.s I LOVE YOU
ny bild!
 
 






Spara mina uppgifter?