Hej bloggen!

POSTADES: 2012-08-24 - 11:02:00 | | 0 Kommentarer
Jag har helt glömt bort att blogga, I'm sorry! Men använder bara facebook varje dag, och då kommer man inte ihåg att blogga.. Ska försöka skärpa mig :) Skriva lite oftare iallafall. Idag är det rätt så fint väder, solen skiner, vad skönt :) Har vaknat redan klockan 7, men har inte hunnit äta nånting, så ska nog koka kaffe & äta en macka snart! Sedan fara & jogga med hundarna :) Jag väntar bara att jag kommer hem ikväll och får mysa & chilla med älsklingen, jag saknar honom redan fast vi träffades i förrgår :) ♥ Han har blivit så underbar igen, och allting är bra, jag bara hoppas att det håller, och han inte blir konstig och så längre! 
 
 
Men jag börjar känna mig jätte jätte trött, så jag ska koka kaffe nu & sedan fara och jogga ,såklart dricka MYCKET vatten först... ;) Skriver igen senare, om jag hinner! Puss på min sötnos, ha det bra på jobbet så syns vi snart♥






Spara mina uppgifter?