Fin dag, ÄNTLIGEN

POSTADES: 2012-07-03 - 11:10:15 | Allmänt | 0 Kommentarer
Helloj!

Ja, det är ju rätt länge sen man har sett solen skina här!
Så verkligen skönt nu :) Var nyss ute och kammade hundarna.
Ninni ska ju till veterinären idag & ska få vaccinationer före hundutställningen som är 17/7, om jag kommer ihåg datumet rätt.
Jag är sjukt törstig hela tiden för det är så himla varmt, kanske jag far & låter hundarna simma, När det för engångs skull är fint väder :) Jag vet ju att alla hundar kan bara, men jag fick nästan hjärtattack när vi vart till stugan under midsommarn, när Ninni & Deston helt plötsligt hoppade i sjön, Och Deston hade halsbandet på, och fastnade i någon sticka och det såg ut som att han inte kommer lös, så hoppade min lillasyster redan i vattnet & skulle å rädda Deston, men SOM TUR är så kom han lös! ( å vilket var mest hemskt var att det såg ut som att han håller på drunkna)


Nu ska jag fixa till mig litegrann, Och byta till mer chill kläder
& sedan fara ut med hundarna igen, Kamma Deston till slut, så han också ser snyggare ut! Jag funderar bara på vad jag ska ha för kläder, så jag inte dör till värmen! Ha de bra alla :)






Spara mina uppgifter?