Jos jotain luvataan se pitää ja jos ei pystytä, niin sit ei luvata ees mitään.

POSTADES: 2012-08-01 - 11:19:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
niin just! jag hatar att bli sviken, sviken sviken... FYFAN!


jaja, imorgon åker jag då till Kuopio, är borta från torsdag morgon till söndag natt. skönt , just vad jag behöver att SLIPPA allt för en stund, åhhh! ♥ 3 dagar med hundutställningar och bara njuta av sommaren! osv.. bara att det blir att lämna egna hundar till Ninnis uppfödare, där dom kommer att må kanonbra♥ 
 
 
nu ska vi ändå fara & shoppa, köpa allt som behövs med. har redan köpt nya jeansshorts idag & sommar skor, jätte snygga! :) blir att köpa gula jeans ännu, jag blev förälskad i dom när jag såg! hahaa, förrut skulle jag aldrig använt gula jeans! hahaha, sen så får jag själv först pengar imorgon, så måste nog stanna sen å shoppa nånstans ;) jag åker som sagt med mamma, syrran & min gudson♥
 
 
jag hör av mig bättre! pusss, och jag älskar dig, du vet vem du är! ♥
 






Spara mina uppgifter?