Fortfarande sjuk! =(

POSTADES: 2009-04-21 - 18:25:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Har gjort samma som igår bara, förutom att är mer sjuk än igår ! =( har feber också nu, tror ja! och ont i halsen o allt sånt skit =( har bara varit ute o kollat när mamma och hennes kompisar har lekt & tränat massa med hundarna =) sen suttit hemma, tänkte först följa med riku o fixa bilen men kunde inte för blev så mkt mer sjuk under natten! =/ no fun!
Så idag har jag inte enns träffat min underbara älskling, jag sa bara att han ska o fixa bilen utan mig att vi får träffas imån =)
Han accepterade det men svårt var det! måååhhh,han hade ingen lust o lämna mig ensam hem o fara ensam dit men jag klarar mig en dag utan honom fast hellre är jag med han endå (; helt kul o nångång ta det bara lungt och inte ses alls. sen är det mycke roligare o ses igen =) fast nog saknar jag han! Han ska ändå om 2 timmar o spela innebandy också som han älskar! hoppas endå inte lika mycke som mig =( hihi. Själv ska jag nog basta & grejer ennu idag, har lust iaf =) och sen sova är redan nu trött =/ Den här helgen blir säkert o chilla bara med älsklingen ? Och nästa helg valborg då blir det säkert o festaaaa o cruisa runt o sånt med fina merzan eller nått kul =) Jag borde boka in nya körningar också, fyller ju år snart . 35 dagar ennu =D det är inte mycke det.. visst inte?! jag är jätte sugen på pizza, mamma skulle väll o köpa , nog måste hon vara extra extra snäll mot mig nu när jag är sjuk ;P hihihih. men nu ska jag o hitta på nånting här hemma för kan inte fara ut heller ! =/ Äta,se på tv, basta, sova & vänta att älsklingen ringer så kan man sova gott sen.
Jag älskar min tuttis.<3
baby you're all that i want
The first time i kissed you
i knew right then that you
are the person i wanna kiss
for the rest of my life<3


BABYYYYYYYYYY WE BELONGS TOGETHER!
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅN ANNAN NÅNSIN KOMMER ATT GÖRA!







Spara mina uppgifter?