<3

POSTADES: 2009-08-18 - 14:38:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej jag har kommit från skolan för ett tag sen & nu så väntar jag på att riku ska komma hit.
hoppas min gullet mår bättre redan, har sett honom sist på lördag ;( och har saknat jätte mycket.
+ att pappa o dom kommer hem imorgån på natten! saknar dom också som fan ♥
men ska platta håret nu & fixa till sminket lite :) sååå... jag hör nog av mig senare!
skulle jag tro :) jopusshej♥


måhh jag saknar dig mycket lillebror♥
pratade med han & johanna på msn igår,
och johanna sa att han började gråta och grät så mycket
när han såg min bild på msn & johanna sa att han saknar jätte mycket.
hyj så dåligt börja jag må själv också ;( starckars liten.
börja själv också gråta för blev så ledsen.
tur så kommer han hem imorgon på natten, min lilla sötast bror! (: ♥
/din syster som älskar dig






Spara mina uppgifter?