godkväll jag är barnvakt till mina kusins barn :)

POSTADES: 2009-08-15 - 22:17:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jaa hej :) är barnvakt hos sagt. min kusin ringde o fråga ifall jag vill komma o ta hand om barnen, 
när dom skulle ut en sväng :) nå iallafall så är jag här nu, sara är 10 år , elias 5 år och minella är 3 månader :)
alltså en liten bebis :) så söta alla 3. vi ska börja kolla film snart jag elias & sara :) sen ska jag sitta vid datan o snacka med folk (: skulle egentligen fa o festa igen idag, men sen ville jag ändå istället komma hit :) nå men fick iallafall gott med lön ;D 300 kr. fast jag sa att det inte behövs ge nånting ;o iides nästan inte enns ta imot pengarna. men dom gav inte upp , var tvungen o ta dom :D hahhaa. min älskling är hemma o kollar också på film :) men nu vill barnen leka o så så jag skriver säkert senare när dom sover :) så hejdå ♥ ♦ ♣






Spara mina uppgifter?