GODKVÄLL (;

POSTADES: 2009-08-05 - 11:04:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej :) det är jag jenna som skriver här, vi har kollat på film jag o riku :) och suttit ute o rökt bara för det har varit sså tråkigt,lill-jonatan också bara sover ;( sen har vi bara legat på soffan o lyssnat på musik o sånt ;)  pappa o dom har inte kommit hem ännu heller, undra vart dom är ;o det är en tisdag o pubben skulle redan vara stänga?! öööhm, konstigt! nå nog kommer dom snart, riku for ännu till happis en sväng, han skulle köpa chips och hämta hans data så att vi ska kunna se på film hoss mig sen :) så jag är ensam här nu.. ganska så jobbigt för det är så jävla mörkt ute o allting ;( vågar då iaallafall inte gå ut & röka nu när han inte är här... :/ det tar inte länge för han, men helst hade jag velat att han inte far alls nånstans nu :( inte kul o vara ensam här. hyjjjja! jag ska skriva lite o fortsätta spela bejeweled på facebook (: haha!spelat typ helatiden här också (: vill bara få ett nytt rekord! haha (: bara om nån av dom kunde komma nu, inte kul att vara ensam här seriöst, tror att jonatan är vaken, låter som det iallafall (; synd att jag inte kan mitt på natten börja väcka o hämta bort han från sängen ;( höhö..så har jag ont i huvvet också ;/ gud så jobbigt! borde väll inte sitta på datan längre, men har inget annat o göra heller, vill bara att min honey ska komma tillbaka hit nu! :( pappa o dom kom nu,klockan är 2 nånting, helt fylla båda två! ;p helvetti. ska ut på en cigg med dom nu, så vänta på riku att han kommer tllbaka :) och sen fara hemmåt (: så himla trött seriöst. huhu men ha det bra alla, hejdå :)

p.s, DET HÄR HADE INTE SPARATS SÅ SPARAR DET FÖRST NU!

HEJDÅ!!






Spara mina uppgifter?