GODMORGON ((:

POSTADES: 2009-08-22 - 11:20:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag & min älskling har vaknat för ett tag sen, först vakna jag vid halv 8 tiden när mamma o dom just höll på fara,
dom åkte till valdemarsvik idag och ska nog bestöka stockolm osv också. skulle iallafall & shoppa o grejer :)
skönt! hoppas dom kommer med massa snyggt till mig :) iallafall sa mamma att hon ska kolla vad hon hittar (;
det tar 15 timmar o köra med bil till valdemarsvik så dom är nog framme först på kvällen nångång.
stackars dom! jag skulle inte orka sitta i bil så länge, fast har gjort det! sist vi åkte dit men då åkte vi med
husvagnsbil & det var skönt! sov & så typ hela vägen. jag skulle kanske velat följa med, men kunde inte bestämma mig
så jag stanna hemma istället, orkar inte börja vara borta från skolan direkt & annars också. dom ville ändå typ fara ensamma, NÅNGÅNG NÅNSTANS! o det är väll klart. jag hoppas dom får en bra resa :) o njuter av varandra.
jag väntar just på att lillesyrran ska komma ner & äta frukost så vi kan fa hälsa på mormor & morfar (:
riku for också o hälpte till hans mummu med tvätten osv, så jag har tid o fara hälsa på :)
får se vad det händer idag, måste iallafall handla en massa hit hem :) mamma o dom lämna pengar så,
o finns mat annars också här. men nu ska jag äta frukost o fara sen :)
sen komma hem o laga mat med lillesyrran kanske göra något gotttttttttt efterrätt också ;) mumsss
ni får ha det BÄST ♥  // jenna



ojoj den ser bara så god ut ;) men vi tänker ej börja baka en sån där! :D haha






Spara mina uppgifter?