gokväll :)

POSTADES: 2009-08-07 - 19:10:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej :) hela dan har jag varit hoss pappa, lekt med lillebror :)
nu så sitter jag hemma kom just, tur som är, mamma o dom var o hämta
kinamat ;) oo jävlarrr! så gott :) mums! ska fa o äta sen när dom kommer,
men jag funderade just på att jag ska ta tupplur eller sen sova om ett par timmar ;D
är så trött! huhu.. jag sov bra förra natten efter jag hade pratat med min älskluing :)
men sen vakna jag vid 9 på morgonen, före 9 faktiskt! för lauras buss for 9.
har ringt han några gånger idag :) sist typ för en halvtimme sen & då var han
påväg o bada :) o gud så mycket jag saknar han! ännu lördagen så kommer han hem
sen på söndag :) ojoj så skönt! ♥ jag har ont i huvvet också men det kanske är för att jag
har druckit några öl idag :) hoss pappa då tidigare, känns som jag dör för har så ont i huvvet :(
men nu ska jag äta kinamat :) o gud så gott. kanske jag kommer ännu ikväll & skriver nån rad :)
HEJDÅ :)

 







Spara mina uppgifter?