gokvällll.

POSTADES: 2009-08-22 - 21:25:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej & godkväll. jag sitter & gör inte mycket, snackar med älsklingen som sover hemma denna kväll
tråkigt, jag vill ha honom hit brredvid o sova♥ idag har jag hunnit med en massa,
orkar inte skriva allt jag gjort men iallafall hunnit med mycket :)
mest varit med älsklingen, sen varit hoss lillebror :) hihi
var just o köpte chips o dipp (: blev så sugen. namnam
händer nog inte så mycket nåmer idag, jessica har 18-årsfest idag,
men jag orkade inte fa o festa, inte alls lust & dricka är så trött helatiden,
trött efter en hel vecka på skolan. usccch! =/ la mig tidigt igår också,
älsklingen var ju o festa med killarna, och jag orkade inte följa med
så stanna jag hemma. han höll på ringa typ ganska så ofta,
vakna sista gången han ringde, hade hunnit somna :)
måå sötis♥ sen så ringde han när han var bakom vår dörr,
typ vid klockan halv 3? tror jag det var så säger han bara,

riku: " kom o öppna dörren "
jenna: " vaaaaaaaa? "
riku: " jaa kom o öppna dörren sötis. "

alltså så vaknade jag när han ringde, så var lite borta & fattade inte vad han sa enns,
haha sen gick jag o öppna dörren var han lite smått full, MEN INTE MYCKET ;o seriöst,
kom han direkt ba jag älskar dig o pussa o krama o allting :) så söt! ♥
sen log vi bara i sängen så kolla han på mig rakt in i ögonen o sa
att du är så vacker m.m :) jagälskardigriku!♥ sen att vet du hur mycket jag älskar dig osv.
Var så jävla bra & höra! ♥

Sen idag också har han varit heladan så jätte söt ! :) just precis likadan som på natten.
idag också helatiden pussat mig o allting :) vi pratade o bara kolla på varann i ögonen,
så sa han helt plötsligt att " you´re so beautiful" fan va glad man blir av o höra sånt.
jag är så lycklig med dig! lova att det alltid kommer att vara du&jag♥
jag tror jag ska lägga mig om ett tag. är väldigt trött!
hoppas mitt hår kommer snart, asså förlängden som jag beställde =)
får se vad man hittar på sen imån, älsklingen börjar också skolan på måndag så :)
får se om det bara blir att chilla med honom o grejer. =) men nu har jag inget mer
o säga, så moimoi :)













Spara mina uppgifter?