hej efter första skol dan :)

POSTADES: 2009-08-12 - 20:09:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
Sitter hoss riku nu, var direkt efter skolan hem till pappa & lekte med lillebror:n :)
gick in så sa pappa typ direkt att dom ska till turkiet idag ;o jag ba vaaaaaaaahhhh?
han ba jojo, att johannas farsa hade betala resan som en bröllops present till dom ;o
herregud! så nu har dom farit dit, eller väntar säkert på flygplanen just nu :)
börja sakna som fan, seriöst! ;( börja gråta när jag krama jonatan osv,
höhöh ;( dom ska va där i en vecka :) o pappa bad mig att va alltid ibland dit o kolla,
om allt är som det ska osv, o sen så sa han/dom att om du o riku fast känner för o
vara bara ni två, så det är bara att vara där hemma hoss dom :) vi ska kanske redan nu o sova dit,
är inte säker, men skulle iallafall få vara två :) eller vi är ju två alltid hemma hoss mig också,
men mamma o andra är ju hemma ändå, o vi är uppe i mitt rum ändå men det är en annan sak ändå.
vi ska kolla film snart, eller kanske först hoss pappa. jag måste ändå hem ännu o äta,
vet inte om pappa o dom har så mycket mat där, för dom är ändå borta i 1 vecka.
o sen ta med min platt tång o sånt att får fixa håret på morgonen o sååå.
o ja just ja måste ju ta med mina kläder till skolan som jag ska ha på i resturangen,
när man serverar åt folk osv :) men jag ska fa nu, älsklingen väntar där :)
hihi,så ja pusshejs ♥

pappa&johanna&jonatan,jag hoppas ni får en bra resa :)
jagälskarer! ta hand om er där, osv. puss/jenna








Spara mina uppgifter?