HEJ JAG ÄR GLADERSH! :)

POSTADES: 2009-08-20 - 17:09:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Niina ringde mig just :) hon har fixat ungdomstjänst plats åt mig på nån cafee´
shit så glad jag blev, eftersom det är ju sånt jag säkert kommer att hålla på
i framtiden också nångång, jag ska besöka platsen med henne nästa tisdag :) kulkulkul! :)


Sen är jag glad för pappa & dom kom hem idag :)
eller dom har kommit inatt nångång. var dit direkt efter skolan,
var så skönt & leka med lillebrorsan. har saknat honom jätte mycket!
skönt att nu behöver jag inte sakna nåmer, för han är hemma igen :) ♥
ska fa hjälpa med matlagningen nu, hela familjen gör mat. hehe
sen ska jag fa på fika nånstans med älsklingen, för han ville det :)
+ att ja just ja. jag har också beställt hårförlängning nu =)
min pappas fru beställde redan för ett tag sen men hade
tagit det idag, o det var så fint var tvungen att beställa själv också :) hih
måste bara färga håret ännu en gång iallafall att det blir lite ljusare.
men ska fa nu, byebye! har det bäst alla ♥


LIVET KÄNNS BRA NU IGEN. MENAR ALLTING I LIVET =)
SKOLAN GÅR BRA, KANSKE FÅR JOBB O ANNAT :)
JAG ÄR JÄTTE GLAD!








Spara mina uppgifter?