HEJ MIN KÄRA BLOGG <3

POSTADES: 2009-08-18 - 21:35:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
GODKVÄLL

sitter hemma hoss pappa nu igen, varit här hela dan igen :)
satt här först själv och väntade på riku som kom sen,
vi lyssnade på musik & sen helt plötsligt somna vi =)
jag vaknade helt plötsligt & han sov. måhhh ♥
sen somnade jag igen & sen väckte han mig,
eller jag vakna när han satte sig på datan.
sen for vi hem till mamma en sväng,
jag åt & så för det finns ju ingen mat här hoss pappa
för att dom är i turkiet & varför skulle dom köpt mat hit?
jag är trött igen, men det kanske är för att jag börja sova så sent inatt
och hade inte vaknat på morgonen när min väckarklocka ringde.
älsklingen är på väg hit igen (: han for nyss bara hem en sväng o skulle hämta pengar osv,
han skulle bara om ett tag ännu ut en sväng med killarna, cruisa osv.
jag orkar inte följa med jag ska stanna hemma & vänta,
försöka orka vänta att han kommer tillbaka. får se hur det går,
nej men nog kommer jag orka vänta, har ändå inte sovit med han nu
på några dagar ;( saknat jätte mycket♥
men nu kom han , ska ut o röka med han :)
ska nog skriva senare om jag har tråkigt när han far en sväng med grabbarna :)
sen få sova med han, underbart♥
haha pusshejs







Spara mina uppgifter?