Hej på er

POSTADES: 2009-08-24 - 12:42:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter på skolans bibbliotek just nu, har varit till läkaran som jag hade för nån timma sen.
jenni väntade på mig där & sen for vi en sväng till ida, var riktigt kul o se henne också.
ett tag sen man träffat henne sist :) jag saknar bara riku så jätte jätte mycket.
jag ska nog umgås med jenni o pasi o dom där idag, eller jenni ville att jag ska stanna på stan (:
ska nog göra det, har ändå inget annat & göra heller, vill kunna prata med riku men får se..
allting är som det inte ska just nu ;( och jag mår inte bra just nu. inte alls braa,
sitter på facebook & gör tester, har bara så tråkigt ;/ jenni sitter bredvid o spelar..
vi ska nog till aussi snart, vi skulle koka kaffe till pasi o han slutar om en halvtimme :)
kom bara hit o ska skriva nånting bara fort :) måste draa allderles snart,
men vi får höras igen. fick lite bråttom :) hejdååå










Spara mina uppgifter?