hej ska berätta lite om dagen igår,

POSTADES: 2009-08-27 - 11:48:42 | Allmänt | 0 Kommentarer
för att idag har det inte hänt nånting ännu så..

Igår så vakna jag på morgonen o fick hur bråttom som helst, hann just o just platta håret ;o
var så trött & seg ville bara fortsätta sova. nå så tog jag ändå med mina grejer & for till skolan.
tog lillesyrras cykel o cyklade till skolan, var först o köpte cigg. sen kom jag fram till skolan
så jenni var där o väntade på pasi utanför aussi. så jag stanna o rökte md henne bara snabbt o
for till skolan, böt om och gick till våran lilla restaurang :) jag mådde jätte bra, var pigg o
allting, sen hände det. jag såg riku på skolan ;( kändes som jag direkt fick gråten i halsen
osv, kände nästan att tårarna börja rinna :( vi har ju bråkat igen o allting, så jaa :(
sen såg jag han senare igen, sen tog skolan slut. var tvungen o fara till jobbet direkt,
hann röka fort med katja & sen kom tiggaren som går i våran klass o tigger cigg av mig
orkade inte se på henne så gav jag bara ciggen o for iväg, pratade med katja lite o
sen cykla till happis. Det var kul på jobbet & jag kom i tid :) en halvtimme tidigare,
eller 45 minuter :) det var jätte kul o dom tyckte om mig riktigt mycket, först var det lite
pinsamt o sådär men det gick över, serverade mat åt folk & massa :) det var riktigt fun!
men tänkte bara på honom på jobbet också, kollade många gånger att han cyklade i stan,
men såg fel varje gång :( ides inte först säga att jag röker, sen sa jag för var tvungen o få gå röka,
men det var helt lungt för dom, sen blev det mer stressigt, hann inte längre tänka på honom,
kom jätte mycket folk helt plötsligt & jag var tvungen o hjälpa till där helatiden,
glömde honom helt, och hann inte enns tänka på honom. bara alltid då & då..
när jag trodde jag såg honom! :( det var ingen kul.. slutade sen jobba lite före 20.00,
så for jag hem & satte mig på msn. sen skrev jag med johanna o for hem till dom en sväng,
såg på c.s.i o pratade med johanna. sen forjag hem igen, klockan var typ 22.00,
satte mig vid datan igen, och pratade lite med folkersch, sen loggade riku in på msn,
o börja skriva direkt, jag blev hur glad som helst! vi pratade länge & han var helt ok,
verkade inte vara alls sur eller någonting. men vi får ju se, kanske lite tid hjälper oss
att komma över det här! jag hoppas det, han är mitt allt o jag vill bara vara med han!
saknar så jätte mycket. sen mot natten började jag känna mig sjuk, hade ont i huvvet,
frös som fan, kändes som jag hade feber, men nu har jag det iallafall :( kunde inte
gå till skolan o kan inte jobba heller idag, för är sjuk! :( det är synd. jag tyckte om att va där,
men nu ska jag duscha iallafall. o ta något medicin . skriver senare! tror jag






Spara mina uppgifter?