hejhej :)

POSTADES: 2009-08-13 - 19:53:05 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag sitter fortfarande hemma hoss pappa :) har suttit hela dan, kom direkt efter skolan :)
riku kom hit sen efter ett tag jag hade suttit här ensam, vi tog tupplur o så ;) o sen såg vi på film o satt på datan o kolla en massa, o allt möjligt o sen laga vi mat :) huhuh är fortfarande mätt fast jag inte åt enns mycket, det var kul med han som vanligt, alltid kul med min egen älskpälsk! såklart ♥ men nu är jag ensam igen.
han for för ett tag sen, skulle hem till en hans kompis o sen hem :) o komma o snacka
med mig på msn. jag ska börja ta mig hem snart :) jani var just hit en sväng, vi drack kaffe o snacka skit
om skolan osv, han går i min klass :) eller vi började 1:an i samma klass, nu är vi i olika klass,
men ändå hör ju alla vi ihop till slut :) alla vi som började skolan då.
eftersom han ska bli kock o jag ska bli servitör :) eller bartänder eller nånting. hahha det får vi ju se :)
han är enda killen i min klass som är normal! alla andra är töntar o såna man bara inte skulle orka med. haha :)
jani är helt king:) snäll som fan o allting. jag borde faktiskt ta mig hemmåt o duscha o så.
sen lägga mig i tid att jag orkar vakna till skolan imån:) kanske bättre än nu igår o idag iallafall,
får aldrig nog med sömn dom nätterna jag sover med riku ;) hahha. jag är faktiskt glad att jag trivs i skolan igen,
det är en positiv sak! o hoppas det håller, ska ha samma känsla varje natt jag lägger mig & varje morgon jag vaknar,
bara försöka tänka POSITIVT, så kommer nog allting gå bra! :) har saknat alla mina söta tjejer :)
o det känns så jävla kul o umgås med dom varje dag i skolan o så, för det är ändå chill alltid :)
idag också satt vi bara det mesta av dagen o snacka skit o sånt som vanligt! hihiih, ni är underbara♥
vi ses imån! :) men nu ska jag börja ta mig hemmåt. lite boooooring att sitta ensam här bara,
fast är inte helt 100% om det finns någon hemma hoss mamma heller, mamma skulle o träna något med
våran hund, dom tränar ju en massa :) mamma håller på gör han till en perfekt rottweiler, hahha =)
dom går alltid på massa hundutställningar o grejer :) han har klarat sig rätt så bra varje gång,
men inte sist i piteå! ;s han morra tilll varenda rottweiler hane han bara kunde se, men annars alltid :)
blev 4:a i world rottweiler hundutställning som vi var på förra sommarn, o sen vann han allting i torneå :)förra åretvar vell det också,.           HÄR KOMMER LITE BILDER PÅ HONOM :)



letar efter mamma som står utanför ringer o tittar på snyggingen. ♥

World Rottweiler Championship Show 2008, Stockholm (excellent 4)


jo & visst är han snygg? :) jo inte ofta man ser så här snygga rottweilers,
seriöst! men nu ska jag en snabb sväng hem & sen typ tillbaka hit om ett tag :)
tror jag. får se :) kanske stanna hemma, kanske komma hit :) men pusshejjs♥
RIKU♥JENNA










Spara mina uppgifter?