HEYYY :) / :(

POSTADES: 2009-08-06 - 11:29:36 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag har vaknat just, typ för en kvart sen. riku´s väckarklocka väckte mig då vid 5 när han skulle hem för
dom skulle åka klockan 6, men jag var så trött att jag somna om direkt, fattade just o just att han pussade mig
överallt & sen hörde jag han viska dom finaste orden på hela jorden "JAG ÄLSKAR DIG",
Så underbar han är, jag älskar han! Han sa redan på kvällen/natten att han inte vill väcka mig så tidigt på morgonen
att han tycker synd annars, o han sa att han gjorde det annars också för att jag blir lämnad när jag sover,
Ringde han nyss så var dom i oulu, ooh gud vad jag saknar han! :( brukar alltid nuförtiden sova med radio på, vaknade så vakna jag så var det en av mina favorit låtar just så börja nästan gråta ;( saknar bara så mycket! var inte annars heller kul att vakna o se att han var borta, o när jag inte kände han hålla i mig som vanligt :( katja fråga just om jag vill följa med henne på stranden sola & bada när hon haft körningen, så ska nog umgås med henne sen :) bättre det också än att ligga ensam hemma o gråta ihjäl mig ;(




Det är fint väder idag också, har så lust o göra en massa kul :) typ sola o bada nu och sen
till kvällen typ fa på solarium o sola :) känner mig så ensam seriöst, nuförtiden känner
jag mig bara mer o mer ensam alltid här han ä borta, förut for jag alltid o söp när
han for nånstans eller nått & glömde bort typ hela han alltid när jag drack,
nå nej men nuförtiden är detmycket värre alltid :( men ska äta något frukost nu,
sen sooooooola o vänta att katja ringer ? :) SKRIVER SENARE!

♥JAG ÄLSKAR DIG RIKU AV HELA MITT HJÄRTA,
DU ÄR DEN ENDA SOM BETYDER NÅGOT FÖR MIG.
SNÄLLA, SÅRA ALDRIG MIG! FÖR JAG ÄLSKAR DIG.
INGEN KAN NNÅNSIN ÄLSKA DIG SOM JAG! ♥








Spara mina uppgifter?