måndag..

POSTADES: 2009-08-31 - 13:27:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
GOD DAG :)

Idag så har det inte hänt nånting speccielt. bara suttit hemma efter jag har vaknat :) inge mer..
försov mig o vakna först 11. så ides inte börja ta mig till skolan längre då. och så är jag ännu lite sjuk
annars också, mamma & dom kommer hem imorgon :) rätt så skönt! måste städa o så idag,
att dom har roligare o komma hem! hoppas hon shoppat en massa snyggt till mig ;) haha,
dom hade iallafall shoppat i norrköping o de. o idag ska dom till stockholm o sen turku på natten med båt,
o sen komma hem imorgon (: men först på natten nångång. jag har lite tråkigt,
ringde till riku också för ett tag sen när jag trodde han var sur igår, så var han inte det.
skulle komma på msn när han slutar skolan men jaa, får se. han lova iallafall.
annars kommer vi aldrig kunna komma överens eller något..
en vecka 1 dag sen jag sist varit med han, en vecka 1 dag sen då jag sist fått känna hans kärlek.
känns som jag blir tokig seriöst. men jag har klarat mig ändå, menmen..
nog saknar jag han helt jävla mkt. det är ju klart, men har inte orkat enns tänka på honom.
allt blir nog bra efter ett tag, kanske det är bara så att båda behöver lite eget tid.
jag vet inte alls när han slutar.men har inget speccielt o göra så samma & sitta o vänta..
jag bill bara så gärna prata med honom, har en massa o säga. hoppas bara jag inte gör han mera sur
än vad han redan är, för det kan också hända! jag är jätte trött också, skulle vela sova lite.
men less på sova ensam :( har sovit en hel vecka ensam.. förutom, lördaaaan då.
jojo! men iallafall så ska jag göra nånting nu. orkar inte hålla på skriva!

HEJDÅ,puss

jagälskardig always. ♥








Spara mina uppgifter?