söndag då!

POSTADES: 2009-08-16 - 13:51:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej har varit barnvakt & är hemma hoss pappa nu. jag o sara får på morgonen o vi skulle köpa bakisdricka till tanja&henkka ;D haha. o henkka ville ha en kultalonkero också ;) haha. jag börja må dåligt o nästan svimmade ;o det var äckligt. gick o kändes helt som att jag spyr typ :( hyjja. var tvungen att gå hem direkt efter vi var o köpte dom, sen sov jag ett tag o nu mår jag bra igen. det var hemskt att logga in på msn & se att det stod r.i.p på rikus namn på msn, hans morfar dog idag ;( hemskt! honey jag är då ledsen o tänker finnas för dig föralltid babe♥ du är inte ensam, jag älskar dig! mer än någon annan! ska aldrig lämna dig ensam, inte nu inte sen inte nångång! du är mitt allt o jag har älskat dig så länge kommer aldrig släppa taget om dig! kom ihåg det riku!  jag ringde han så var han på sjukhuset, nu så for han till doms morfars o mormors stuga med hans morbror, hans morbror  ville inte fara dit ensam :( kan förstå. alla av dom mår säkert helt dåligt just nu ;( jag beklagar er allas sorg ♥ min morfar är i sjukhus igen, han mår åxå dåligt o jag är så ledsen. det har varit så mycket sånt här på sistone =( o jag är rädd att han också lämnar oss snart ;( jag vet inte vad jag ska ta mig till när han är borta. men jag ska inte skriva om sånt här nånmer, jag tänker finnas för min älskling helatiden bara han behöver mig. nu ska jag iallafall hem, mamma gör lax & potatismos o kallsås nammm så gott! är rätt hungrig åt sist igår bara snabbt gröt på kvällen innan jag for till tanja & henkka, hann inte äta strips & köttbullar för mamma hann inte komma hem innan jag for.
nu ska jag iallafall hem, rikuduärdetvackraste!♥ pusspådig!


ILOVEYOUMORETHANEVER!






Spara mina uppgifter?