STÄDAT!

POSTADES: 2009-08-19 - 14:07:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
jaa hej!

nu har jag städat :) städade jonatan's rum också, den var stökig som fan :)
han har lite lekt & härjat där. sötis :> hehe. städade köket, o varje rum som finns typ :)
kanske har lite kvar o göra. men hinner göra det senare också :)
jag väntar på min älskling fortfarande, som är hoss hans mummu nu.
hjälper till med saker, för att hon har ju opererats nyss och kan inte göra allting själv.
gud va trött jag är, vill sova! (: hihi. nu lyssnar jag bara på musik,
sofijah-en saknad just nu, gillar alla sofijah's låtar, iallafall om
man är ledsen, eller saknar någon, eller annars mår dåligt.
så är det skönt att lyssna på dom (:
sen skriver jag med lite folk,
min kusin osv, borde börja fixa till mig lite. tvätta lösögonfransarna,
o sen lägga tillbaks dom :) o fixa håret. men först tror jag jag ska
laga nå mat, typ makaroner, är väldigt hungrig :( känns som jag dör.
efter det ska jag fixa till mig & sen kolla ännu att allting är i ordning,
så nu ska jag börja laga mat :) och vänta på min älskling.
så hejppa har det bäst alla läsaren ♥
jag diggar er (:






Spara mina uppgifter?