SVAR PÅ FRÅGERNA :)

POSTADES: 2009-08-18 - 00:41:01 | Allmänt | 0 Kommentarer
vilket är ditt dyraste plagg?
hmm, det måste vara mina jeans, som jag tyvärr inte har kvar men..

hur mycket kostade det?
dom kostade 800-900kr. saknar!!!

vem är din bästa tjej/kill kompis?
ärligt talat så har jag ingen bästa vän ;/ men.. det finns många bra vänner.

Hur var högstadiet för dig? betyg osv?
njaa, nå det var helt ok, men gick bra först på nian.
då fick jag helt ok betyg, fast var inte nöjd ändå

vad använder du för smink?
använder mascara,eyeliner,ögonskugga bara då o då, och brunkräm såklart och jaa


läser din familj din blogg?
NEJ! och nån cp som fejkar vara min mamma o fråga en fråga också ;o
mamma o lillesyrra läser bara ibland.

brukar du träna?
ibland, promenera osv, men inte varje dag. borde faktiskt göra det :) haha

vilken färg har du i håret nu? alla färger du haft ?
har blont färgade för ett tag sen, färgade här för någon dag sen igen :)

Vad har du för framtidsdrömmar?
har en massa framtidsdrömmar. vill få barn,(namnen också bestämda) flytta utomlands,gifta mig med en underbar man, min dröm så länge har varit att jag vill bli fotomodell nångång :) har en massa + att sen hoppas jag att jag kan skaffa mig ett eget restugang/pub nångång ;)

är du otrogen mot mig?
haha! jag vet vem det var som fråga den här frågan! tack olle, du åkte redan fast! xD
riku skulle aldrig fråga mig sånt här + att han inte vart inne på msn eller något alls idag så..


Har du kille?
det har jag :) en underbar kille♥

använder du kläder?
haha nej utan jag är alltid naken, haha! dum fråga, klart jag använder kläder.

kommer du får körkort nån gång?
jo det kommer jag. håller på tar, :)

är tuja snäll mot dig?
det är hon väll oftast (:

lagar tuja bra mat?xD
jo mammas mat är det bästa som finns :)

vrf skriver du blogg???
för att det är kul o skriva & fixa bilder o massa på bloggen.
det är roligt, o har blivit helt beroende. (: kan inte vara en dag utan
att skriva! seriöst (: hoppas ni gillar att läsa (:

hur går det mellan dig och riku?
Det går faktiskt bra! :) vi har det bra & är lyckliga.
bråkar aldrig mer, typ! kanske nångång blir det något smått,
men inget mer (:


hur går det i skolan?
hmm, har gått skola i 4 dagar efter sommarlovet så kan nog inte svara på den här egentligen.
men det har gått bra hitttils o känns som jag trivs där bättre än förut :)

favoritlåt?
det finns många bra låtar, har ingen favorit.
så mitt svar är att det finns massa bra som jag lyssnar :)

favoritmat?
vad kan det vara? typ pizza& hamburgare, haha onyttigt men gott! (;
nej men jag vet inte, det finns olika :) beror på vad man är sugen på


vad ska du göra idag?
jag har gjort en massa faktiskt, varit på skolan, suttit vid datan,
umgåtts med jenni&pasi  vilka sover nu :)+tiia ett tag.saknat min riku,färgat
håret,o en massa annat (:

hur många ligg har du haft? ;P
den här ska jag inte svara på! så ni vet, men det är nånting mellan 1-5 !

har du en dildo?
nej det har jag inte (; jag behöver ingen

hur mycket väger du?
jag tror jag väger nånting 50.. typ

hur lång är du?
jag är inte lång jag är kort! nej men, jag är typ lite under 160 tror jag

älskar du riku PÅRIKTIGT?
jodå! jag älskar han så mycket,aldrig varit så här kär i någon förut!
han är mitt allt & vi älskar varandra!

är jag en av dina bästa kompisar//jenni?
du är en av dom bästa. synd bara att vi inte umgås så mycket
nu nåmer, men det är du faktiskt! :)

vad ska vi hitta på för kul nu ikväll?:D
haha nå ni sover ju. vi har väll gjort en massa sjukt :)

ska vi till skolan på morgonen?
klart vi ska! (; ska väcka er på morgonen om ni inte vaknar annars!
huhuh,måste vakna halv 6 ;o herreguudisch. måste fixa håret,sminken o allting

hur många ggr per vecka knullar du och riku??
haha! det angår inte er, + att det är olika! jag håller inte räkning på såna här saker inte..

vilken är den lyckligste ögonblicket i ditt liv och den olyckligaste?
någon som fejkar vara min mamma?! xD töntigt.
lyckligaste är då jag är med min älskling & känner mig älskad.
o finns många andra bra stunder också, tror det bästa kommer
att vara när jag får min första baby & gifter mig osv. olyckligaste
skulle nog vara om jag förlora min riku ;( ♥

vad är det bästa med att blogga?
det bästa med att blogga måste ju vara,
när man får skriva & vet att folk läser,
och det är roligt att läsa i andras blogg också (:
jag älskar att blogga seriöst o har blivi helt
beroende av det (; haha. jag vet inte, allting med blogg
är kul :) haha

vad har du gjort i sommar?
jag har gjort en massa men ändå ingenting,
chillat med älsklingen för det mesta & varit lycklig.
rest litegranna och såå (: bara njutit av sommarn & solen

vilka kläder känner du dig bekvämast i?
allra skönast är att ha håret fast & utan smink,
bara ha på dig typ mjukisbyxor/shorts,
sen linne eller bh ;D bara något det inte blir varmt &
inget tajt på sig.

pratar du bara finska hemma?
jo,oftast typ! är så sur fortfarande på pappa
att han aldrig lärde mig svenska då jag vart liten,
för fick själv lära det när vi flyttade till haparanda när jag
började 5:an, och alla var sen helt imponerade efter ett
tag när jag kunde "flytande" svenska osvosv. redan efter
första året på skolan i happis! men iallafall, pappa pratar
alltid svenska till mig & skriver svenska för att han inte kan skriva
finska! :'D så jaa, mamma finska pappa svenska typ (:
pojkvännen oftast svenska

vad har du för mobil?
en nokia, displayn sönder o vad annat?:'D helt sönder

när fyller du år?
26 maj

vilken skola går du på?
jag går hotell&resturang i torneå,
och det är kul när man inte är som jag.
att man är lat och vill inte lära sig o orkar inte bry sig alls.
nu har jag äntligen fattat det! :) och trivs bra igen, ännu iallafall =)






Spara mina uppgifter?