<3

POSTADES: 2009-12-27 - 09:56:39 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hann aldrig uppdatera nåmer igår, så skriver jag nu :) först igår for jag & shoppade med mamma
och glömde såklart min telefon hem & då fick jag panik tänkte att han försöker ringa & jag svarar inte.
vi var & shoppade mamma skulle köpa nya tallrikar & sånt, sen köpte jag presenten till min snygging ;)
efter vi hade varit & shoppat, så skulle vi & hälsa på mormor & morfar snabbt :) det var egentligen
ganska så bra att vi for hem till dom så fick jag paketera hans present där ;) så söt den blev ♥
skrev "god jul älskling, jag älskar dig /din jenna." iallafall så drack vi sen kaffe med dom &
åt bullar. sen var det dags att fara tillbaka hem :) så testa jag ringa älskling om man kunde fp tag på han,
det fick jag :) så skicka han sms att ring igen hann inte svara. meningen var bara & kolla om han hade telefonen igång. så ringde jag endå igen han hade just kommit hem :) & skulle börja komma hem till mig. så kom jag iallafall
hem & fixade mig litegrann :) fixade hårförlängningen & sminkade mig osv. sen så kom han, jag tände massa ljus
& allting :) var ruggi mysigt. sen gav vi varandra presenterna osv :) jag fick fina örhängen av han. tack älskling :) jag storgillade dom:)hihi sen så mysa vi hela kvällen♥ jag älskar dig mest av allt. 


nu ska jag chilla & hitta på nånting & göra för idag :) älskling ska iallafall sova hoss mig osv. :)
// lyckliga tjejen,♥






Spara mina uppgifter?

Hejsan Jennah!



Vill du fortfarande ha toppen? Den kostar 150 kr inklusive frakt. Hör av dig på bloggen så mailar jag mitt kontonummer.



Länk till toppen!

http://josefinstaaf.com/2009/july/saljes-snygg-och-sexig-miniklanningtop.html

Publicerades den: 2009-12-27 | Klockan: 10:59:50