3 days ;)

POSTADES: 2009-12-21 - 06:17:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
Igår har jag haft en så himla bra dag :) seriöst! gjorde min jul till den bästa jul nånsin ♥
för det första så fick jag veta att min storebror blir pappa, alltså betyder det att då blir
pappa farfar :) och jag blir äntligen faster. så härligt :) pappa är så lycklig iallafall, han får
sitt första barnbarn! men iallalfall så.. sakerna har varit lite som dom varit :/ såå, vi
har inte riktigt vart så mkt i kontakt med dom :( som är synd.. tänker inte börja skriva
varför & så. men iallafall, det är en massa som hänt redan då jag inte fanns.. men iallafall
jag är så jävla glad att jag fått tillbaka min bror nu på riktigt ♥ andra brorsan bor lite
längre borta så, men han har jag haft kontakt med på något sätt nu på sistone. hoppas det håller & vi
aldrig förlorar dom igen. han var med mig & pappa hur länge som helst igår :) vi
snacka om allting & lite till.. sen spela kort & en massa :) var väldigt skönt & träffa honom
seriöst. han sa själv också till mig & pappa att nu när vi alla har varandras numrar osv,
så måste vi vara mer i kontakt. och det är skönt :) att han vill ha det så.. saker & ting
har seriöst varit så jobbigt för pappa alltid när han som inte fått vara i kontakt med dom.
men nu är allt bättre iallafall. jag är bara så hemskt lycklig :) never wanna lose you 2 again! ♥


jaa. så 3 dagar till jul eller hur var det ;D jo så är det väll.
ganska så skönt;) får tjocka mig & bli så jävla tjock att
man skämms;DD haha! eller så inte.. ska äta mycket gott
men ändå se till att jag inte blir allderles för fet :DDDD haha!
jag måste ännu fixa julklappar. hoppas det blir lätt & jag inte får panik.
hatar att få panik med julklappar, när man inte hittar något bra :/
hoppas det blir lätt i år, att det inte blir så stressigt seen.
men nu ska jag hämta julmust & lyssna på musik & få en
skön julkänsla :) men jag uppdaterar sen senare!
pYzzpYzz ;*







Spara mina uppgifter?