Det här suger !!!!

POSTADES: 2009-02-27 - 15:56:21 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag vill  inte vara sjuk nånmer.. så jävla jobbigt! bara ligga hemma hela dagen. Det skulle inte göra nånting bara inte riku åxå var sjuk, för annars skulle han vara här med mig och bara hans närvaro skulle göra mig frisk! <3
Mår så dåligt och har ont överallt, mår typ lika jävla dåligt som då jag åkte ambulans till sjukhus o allt då jag var så sjuk att kunde inte andas eller nånting, då jag log i andningssmaskin hela helgen, fyfan det var ingen kul! Ligga hela helgen i kalix och må så dåligt att det kändes som att man dör =( hyjjaaa! vill aldrig igen dit, men just nu känns det som att det börjar bli lika allvarligt som då!hoppas inte.. Min riku är åxå sjuk igen, han hade efter skolan haft 39 grader feber osv =( hyj stackarn.. han for o sov igen, jag kan inte sova förran jag fått nå mat är skit hungrig har inte ätit nånting efter igår dag! jag tycker så synd om sötisen, tycker inte om att han ska må dåligt =( men egentligen så får han skylla på sig själv! jag försökte helatiden säga att han måste ta det lungt o vila o sånt att han blir frisk! men nee, en går o spelar innebandy o hockey o sånt typ varje dag o det är ingen bra! och jag saknar han jätte mycket helatiden, var med han igår hela dagen men det var inte så kul som vanligt för båda är sjuka! fast det är alltid ändå underbart att ha han nära & känna sig älskad <3 han är så jävla viktig för mig!
det var meningen att han skulle sovit hoss mig osv nu idag osv, men det blir nog inte av för han är också så sjuk. =( Bäst nog att båda frisknar till så man kan hitta på annat kul nu på lovet =) Just nu mår jag iallafall jätte dåligt och skulle inte orka göra nånting, men det är så jobbigt för kan inte sova, inte äta, inte göra nånting =( var tvungen att ringa till bilskolan o säga att jag inte kan komma köra idag för mådde så dåligt =/ hade faktiskt vela köra men kunde inte göra nått åt saken! nu kom morsan hem med mat så måste dra o äta osv. sen försöka sova.

jag saknar min sötis<3 krya på dig älskling!
vill bredvid dig o sova nu saknar dig så mkt!
du är mitt allt älskling jag kommer alltid älska dig
du&jag det är så det ska va. jag skulle inte kunna leva utan dig!
jag älskar dig seriöst så mycket och tänker alltid att göra!
// din lilla nänna som älskar dig






Spara mina uppgifter?