God morgon/dag vad det nu är :)

POSTADES: 2009-07-13 - 14:42:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
för mig är det morgon iallafall. för vaknade typ för en timma sen :)
jar är fortfarande trött, herregud! skulle ju hämta min lillebror ut ,
men han hade just gått på tupplur för han hade varit heladan ute & var trött :(
mitt fel, jag skulle vakna tidigt men sov ändå hela dan!
förlåtsötis.
ska hämta dig ut direkt du vaknar eller så imån :) vissst?
det är fint väder också, har inte varit ut alls idag men ser ut att vara det iaf
solen skiner osv, men verkar blåsa också ganska mycket? så..
jag har lust o bada.. om det är varmt o allting så fyfan va sköööönt :)
bada med älsklingen ;);););)hihihih

men neeej min älskling är i älvsby, han är & hämtar bilen därifrån..
så han är tillbaks hem först ikväll, den tråkiga ;(
jag saknar redan mycket
börjar alltid sakna direkt han far osv,så van o va med han så.


jag har tråkigt.. har alltid tråkigt när jag är utan mig pojkvän.
för man gar ingen lust att göra nånting då o allt känns bara så meningslöst :(
ska försöka hitta på nånting, skulle umgås med katja idag eftersom hennes pojkvän
for till lumpen..försökte ringa henne men hon svarade inte.. fick sms att
"ringer dig när jag är hemma"
och tror den kom från henne.
nå får vänta då att hon ringer då, sen så ville milla umgås också,
hon skulle ringa när hon är i torne, hon skulle på tivolit så får se om man far dit en sväng.
har egentligen bara lust att sova om, så trött helatiden.. o vill vara pigg till kvällen när älsklingen kommer ;)))




men nu ska jag duscha & grejer. hör säkert av mig ännu senare
kommer ha tråkigt säkert hela daaaaaaaan .
älskling kom hem nu <3
jennah älskar dig`






Spara mina uppgifter?