godmorgon! :)

POSTADES: 2009-07-27 - 13:52:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
Dagen har börjat bra, vaknade med älsklingen! :) hoppade direkt i duschen o sen åt man.
Nu sitter jag här o försöker skriva nånting, borde diska men orkar inte! ;o
diskmaskinen funkar fortfarande inte så måste diska varje dag,
eller inte är det varje dag jag som diskar men iallafall,
nu finns det jätte mycket disk! ;o huoh. ska börja med det snart ,
jag måste förresten köpa större säng. min säng håller på blir för liten
när jag o riku sover i den, har sovit så dåligt förra natten också att det är inte sant.
sen är det så trångt o varmt för han håller i helatiden, det är ju skönt men blir så jävla varmt  o massa så oskönt att sova, o så har jag jävligt ont i ryggen också.. :( ajaj.

JAG VILL HA DEN HÄR SÄNGEN


Fan vad min honey hade förresten shoppat snygga kläder i luleå i helg
man blev helt kåt bara av o se på han ;) med snygga jeans o skjorta. haha ;)
kvällen med han igår var mysig, pussas o sånt hela kvällen/natten <3
my honey is best ;) <3 i love him! men nu ska jag diska o sen mysa med
älsklingen ;) pusshej<3 tack till er som orkar läsa =)






Spara mina uppgifter?