halåj :)

POSTADES: 2009-07-13 - 19:09:15 | Allmänt | 0 Kommentarer
har just fixat till mig lite efter duschen, sen har jag diskat för våran diskmaskin funkar inte o sen nu så sitter jag här som ni ser (: väntar på maten som är först nu för mamman har varit o jobbat o slutade först för ett tag sen & sen har hon haft mycket att göra så hon hinner göra maten först nu, jag är inte ens nå värst hungrig men måste nog äta lite iallafall för har inte ätit nånting idag. Sov igen här ett tag för var så trött, älsklingen borde komma om några timmar (: eller vet inte riktigt men snart iallafall? han tippade på 21-22 men vi får ju se ;)får se om man kanske ska börja halsa här nån dag, älsklingen far till stugan ihelg så då kan man inte göra det så nu på veckan nån dag , typ onsdag eller torsdag nu när dom har bilen också (: ny bil! om dom enns köpt den jag vet inte, nog har dom det. Nog var den i bra skick så nog köpte dom den då (: bilen hade bara ful färg, blååå! mörkblå men ändå inte nån finaste färg, dom ska säkert måla den åxå svart ;) hoppas jag.doms ex- merca var också svart och snygg jag gillade. Kan inte bara maten vara klart så får man äta kanske lite o sen göra nånting tills rikhartiii kommer (: <3  men ska göra nått nu , jag är väldigt tråkig idag så har typ inget & säga.
så pusshejj /jennah`










Spara mina uppgifter?