haha sjukt, va?! :S

POSTADES: 2009-07-31 - 13:48:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
jao så var man till frevisören typ en sväng! hah, vi hade riktigt kul när vi var framme :)
bara chilla på stranden o sola o massa, för vi var framme vid 1 nångång, o skulle få våran
stuga först 3. men det var lungt, det var så skönt varmt på stranden. nå iallafall, sen satt
vi bara o drack lite o väntade att vi får våran stuga o får bära in grejerna dit. då gjorde vi det,
o for o grilla o så :) men hur jävla sjukt, fan inga ved ingenting, inga sopkorger fan ingenting! jag menar INGENTING !!!
alltså på grillplatsen, nå vi grillade o hade kuuuuul! (: åt o drack o massa. sen tänkte vi fara o bada för poolen var gratis o använda hela denna vecka, från 11-16 .. klockan var över 16.00 men det var andra också som bada där då vi skulle också göra det =) hehehhe. vi gick tillbaks till stugan o tog på oss badkläder & for o bada  :) eller först gjorde jag det själv, för killarna var så SEGA! : D orkade inte vänta på dom -.- .. ohoh, nå sen blev jag lite smått sur på riku för han började bli lite fulllll! alltid han som blir mest full av alla seriöst. nå då fick jag med dom & bada med mig  :)
hade så kul med älsklingen (; första gången sådär att vi badar som ihop så där ! :) i en pool iallafall. vi hade kul tills en jävla ful liten dvärg gubbe kommer o klagar på oss, o säger att vi har EN HALVTIMME PÅ OSS ATT PACKA IHOP O STICKA IVÄG ! ;o man ba vafan?! vad har vi gjort? vaaaaaaa? ;o typ! nå han säger bara så jävla drygt att "jag diskuterar ingen mer, gå & fråga receptionen! man ba jassååååååååå! nå så for vi o gjorde det,  säger dom ba "ni har stökat ner grillplatsen, o badat i poolen när den redan var stängd! " vi ba: " stökat ner grillplatsen, vad hade vi gjort när det inte fanns en enda sopkorg eller nånting vart vi kunde slängt sopen? och VAFAN det var andra också i poolen o porten var öppen , då trodde vi att man fick ännu bada för den var öppen KANSKE ;o ?!?!?!?!?! neee ni åker ut härifrån nu! ni är utstlänga o aldrig välkomna igen! ohhhh, herregud! den platsen sög verkligen! ska aldrig mera dit, fyyyfan! man gör fan ingen fel så åker man ut , sjukt va?! :S   Nå sen fråga jag kärringen om vi iallafall får tillbaka våra pengar eftersom vi åker ut helt plötsligt + att vi hann vara på campingen typ i 3 timmar, hon ba ja! men gå o packa ihop. så gjorde vi det o ringde janne att han kommer o hämtar oss. så kom han o vi börja åka hemmåt, det gick fort & jag blev trött i bilen o var full också så jag nästan somnade s gjorde jag inte ändå, men min älskling däcka haha! : D var lite jobbigt o sitta i hans famn eftersom han däcka o kunde inte sitta still :'D måå stackars sötis! nå iallafall så stanna vi på ica-maxi i haparanda då  :) jag var o köpte hårfärg o dom andra köpte nånting, sen förde dom hem riku för han hade däcka o såklart följde jag med!  :) sen ville hans till maxi o äta så for vi dit, o sen ville han hem till mig o sova, så ringde jag mni mamma om hon kunde komma hämta oss (: det gjorde hon <3 hon är så underbar!  :) riku cyklade för han hade hans cykel med sig, men jag åkte med mamma riku var hemma före oss, eftersom jag o mamma var o hämta mat från meerin-grilli ;p hihih. var hemma o åt bara fort så sov han redan, o det gick inte att väcka honom på något sätt! han bara sov o sov o sov! :'D nå igår på torsdag hände det inget mycket, jag färgade håret direkt på morgonen o så sola vi litegrann för var så VARMT <3 o spelade badminton o grejer, sen på kvällen for vi o fiska, inget mer ;o jag var irriterad för fick inte en enda fisk, hade mens så hade inte enns så värst lust att fiska men ändå, nu är det då fredag o älsklingen far till stugan om 2 timmar typ! ;o o han for hem för ett tag sen o skulle bara o betala stugan dom han ska ta med killarna nästa helg, :) nååå han hari allafal inte kommit tillbaks, fast han har varit redan ett tag borta ! :( undra vad han gör o vart han är? :( jag ska ut o hjälpa syrran med att plocka tvätten nu, o vänta om han kom nångång !!!! att man hinner va med han äns ett tag innan han åker bort, o ja justja jag ska kanske dit till laura & sofija idag för dom flyttade hit igår  :) får se ännu.. pusshej <3






Spara mina uppgifter?