HEJ BLOGGEEEN!

POSTADES: 2009-07-23 - 15:53:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag har vaknat helt nyss :) fint väder o allting.. men jag ville sova så att orkar lättare vänta på älsklingen som hade tid till doms tvättstuga klockan 8 på morgonen o efter det skulle han fixa bil. ringde han kanske för en halvtimme sen o då så sa han att det tar kanske ännu en timme o fixa.. men det är lungt , jag har faktiskt lite tråkigt men sen när älsklingen kommer blir det myspys ;) hihih. jag har varit väldigt tråkig nu på sistone, har inte hunnit skriva. och har varit på den sjuka resan :D som jag  åkte med bara när alla dom ville, aldrig mer att jag ska för sen när man börjar nyktra till osv så får man panik o tänker att fyfan hur kommer jag hem härifrån?! det är ingen bra känsla, men iallafall så är jag hemma nu och det är skönt som fan! ska aldrig mer fa på nån resa bara som helst plötsligt! jag är hungrig, åt sist igår rökt fisk o sånt . sen på natten när jag kom hem åt jag jordgubbar & vispgrädde så jävla gott var det , älsklingen hämta mat från shell o fyfan va gott det också var menn jag smakade bara lite! :) får se vad som händer idag. säkert inget speccielt eller jag vet inte =) får se sen när riku kommer osv, jag älskar dig mest av allt! <3 2 år, 1 månad med dig så underbart! ILOVEYOU








Spara mina uppgifter?