hej halå :)

POSTADES: 2009-07-09 - 23:10:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter hemma utan min pojkvän, TRÅKIGT! + att det är inte ofta jag är utan honom :) men ändå.. nu är jag det :)
har så tidig väckning på morgonen, måste vakna redan klockan 7, och sen blir det att "jobba" för mig, så hade varit onödigt att han kommer o sover med mig för han skulle också sen varit tvungen att vakna så tidigt. imorgon blir det nog att festa, iallafall vad jag tror :) skulle vara helt kul att festa på "länge" :D hahhaha! vet inte om det var så länge sen om man varit nykter nu i 1-2 vecker ;) hihih. jag är jättre trött & borde kanske sova att jag orkar vakna på morgonen, skulle inte alls orka! ohh herregud, men det är ett MÅSTE :( hjälp mig någon! mamma o dom ska kolla film o basta osv, men jag orkar faktiskt inte! är så trött att det är inte sant ;o huh.. ska faktiskt lägga mig helt snart ska bara skriva några rader nu eftersom har inte skrivi på ett par dagar alls  :o har inte hunnit, förlåt min kära bloggg! jag & laura ska kanske till turkiet ;) fatta coooolt! nu ännu under sommarlovet ska vi hinna med det, :) längtar sååååå! om det bara nu blir av, skulle vara så underbaert! :) vi skulle ju som först till storå men nog åker man istället till turkiet va?!?! :) Får se om min älskling låter mig fara dit utan honom eller så får han faktiskt följa meddd! (; men inte mera om det nu om det skulle hända så att det blir ingenting av resan senn, så bäst att sluta planera för mycket man kanske bara blir besviken till slut :( nåjooo! jag blir bara mer & mer trött helatiden, borde faktiskt sova redan, är så dålig på vakna tidigt ;D huhuja. älskling o killarna ska kanske under helgen o köpa en ny bil också , dom sålde dom mb igår ;o faaaaan jag fick aldrig köra sen snygga mb:en :( fatta ledsen jag blev av o höra att den är SÅLD , men honey lovade att nästa merzan blir snyggare! ;D wohoooo! nu är jag så trött att måste faktiskt lägga mig, kommer annars inte upp alls imorgon :) HAHHAHA. men vi får höras min kära bloggendalen ;D nu ringa min sötnos, fast det kan hönda att han redan sover! :)) GONATT ALLIHOP! MÅNGA PUSSAR & KRAMAR TILL MIN ÄLSKLING SOM JAG ÄLSKAR VÄLDIGT VÄLDIGT MYCKET ! :) <33333







Spara mina uppgifter?