hejhej ;)

POSTADES: 2009-07-04 - 15:43:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är hoss min söta laura i ötå :) vi kom hit med buss igår o så idag ska vi tydligen till torneå o festa :D hihih
igår skulle vi redan ta lite men vi blev båda så trötta att vi drack ba en öl o sånt o börja sova.. köpte massa godis , chips o allting i onödan ;P hah men skit samma vi har ätit upp dom nu :) nyss så åt vi o grejer o nu planerar vi hur vi ska till torneå & massa :P eller mamma skulle ju hämta men vi får se nu.. när vi ska o allting =) jag är trött fast vi fär ett tag sen först har vaknat. vi ska nog börja dricka sen snart eller någonting , fint väder åxå bara att det blåser så jävla mycket .
nu göra mig i ordning, o välja vad jag ska ha på mig osv =) men tjauu vi hörs igen, det här var en tråkig inlägg men hinner inte skriva mer ! :D hejppa alla söta <3


RIKUUUUUUUUUUUU JAG ÄLSKAAAAAAAAAR DIIIIIIIIIIG <3






Spara mina uppgifter?