HEJJ! (;

POSTADES: 2009-07-14 - 18:57:12 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nu så har man solat typ hela dan (: eller inte typ utan HAR! har varit en riktig skön dag.
Nu sitter jag inne för det blev ganska kallt eller blåser så kallt så går inte att sola nånmer.
Ska typ äta nånting o såå, riku for nyss o hämta domdär delarna i bilen eller vad dom nu sku köpa.
sen ska vi väll hitta på nånting, jenni skulle ringa mig snart om hon skulle komma förbi (:
skulle va kul & se henne åxå (: & en sak som är jätte bra är att mina kompisar har börja ringa mig
jätte mycket nu på sistone, ;o samtidigt så är det konstigt me jävligt kul =) katja ska jag umgås imån med iallafall =)
och typ till helgen umgås också helatiden med henne när riku far på stugan så (: kul att nångång göra annat
också än alltid vara med min
TRÅKIGA pojkvän, haha nå nej förlåt älskling! :*  jag skojjade bara. -v-
men såklart måste jag ha tid för mina kompisar också som du också (: min kusin litar jag snart inte nånting på, jonna alltså!hon har lova & ÄNNU själv börja snacka om saken att hon ska komma på fika & grejer nån dag , men aldrig kommit!sen så jävla bra bortförklarning "jag trodde du var sur på mig så ides inte komma" , ÖHH okeeeeeej och varför skulle jag helt plötsligt vara sur på dig ? PREEECIS. bara för att hon inte har nån tid och bryr sig inte så kommer hon inte!
jag är också MEST med min pojkvän men det betyder INTE att jag skulle inte ha tid för mina vänner osv. men hon får vara som hon är, jag älskar henne för mycket & skulle aldrig kunna göra desamma tilll henne, före hon blev tillsammans med killen var vi ALLTID hon&jag. varjeeee jävla dag! det sårar mig jätte mycket att nu nånmera har hon aldrig tid för mig. alla gör misstag jag förlåter henne ändå varje gång när hon säger förlååååååt osv! jag har själv också nångång gjort samma när jag varit SÅ JÄTTE KÄR i någon att har blivi helatiden bara mindre & mindre tid för allt annat, men det ångrar man sen efteråt, jag iallafall. när man mister nån jätte bra kompis som man sen saknar livet ut. (kanske)tror jag iaf.
just nu lyssnar jag på en väldigt fin låt, som jag älskar så mycket! :) ooooh jag håller på dör av hunger, undrar hur jag ska kunna äta heller för mamma är så sur helatiden på mig & vet inte att varför! skriker om allting helt plötsligt.. hon har då tydligen inte fått kuk =D hahahhahaha nej det skiter jag i. men verkar som lite så för hon är helt damp helatiden. menmen, nu har jag ingenting nånmer att säga är tråkig idag också
förlåt för det! är ofta tråkig .. typ alltid :) hihiih
ska försöka äta nu nånting för min mage är HELT tomm.. ska kila nu :) // jennah<3rikhard.




kondomen var söta! (; var tvungen att lägga hihi :)










Spara mina uppgifter?