hejpuss! -v-

POSTADES: 2009-07-16 - 00:25:11 | Allmänt | 0 Kommentarer
idag har det varit en riktigt skön dag :) vaknade på morgonen för jag skulle till stan & shoppa med katja :)och älskling skulle fixa hans nya bil för jag sa redan igår att jag ska umgås med katja, men sen fick katja gäster så kunde hon inte sen fara nånstans, nå det gjorde ingenting :) för skulle ändå ha hämmtat med min lillebror för har saknat han så jätte mycket! :( så for och hämtade honom & sen var vi ute för det var så fint väder, sen fick vi åska om ett tag! tråkigt ju.. satt sen inne hemma hoss mig ett tag med lillebrorsan o sen trodde jag att åskan var slut så börja vvi gå mot staaan, så var denändå inte slut,nå vi gick till stan & gick och sen tog jag honom till en lekpark så att han fick en rolig dag med syrran<3 roligt hade han faktiskt helatiden men sen började han bli sååååå trött att inget var längre kul. vi lekte där ett tag och sen börja vi gå hemmåt och vet ni vad? då börja det reeeeeeeeeeeegna! jag blev hekt blöt överallt & hade bara shorts på mig o linne ;o men tur så hade jag jacka med mig iallafall, nonatan blev inte alls blöt för han satt i vagnen haha tur för han! minsötalilla! <3 sen har jag bara suttit & chillat, inte träffat riku heller efter morgonen nånting ;( vaknade på morgonen o han höll i mig så hårt (som vanligt) och kände mig så älskad direkt på morgonen<3 tack du är underbar! kan man få mer kärlek än vad du varje dag ger? tror inte det. jag är så lycklig över att jag har dig, finns ingen bättre kille! tack att du är just min älskling. nu sitter jag o lyssnar på musik o skriver skit! :D hah! nu ska jag börja spela en bra spel så vi får höras senare! TJAAAU






Spara mina uppgifter?