HEMMA FRÅN ÖTÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT :)

POSTADES: 2009-07-05 - 20:48:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jaa så har man varit i ötå över helgen hoss laura :) kul har vi haft fast först kändes det som att allting går åt helvete ,
fredag så åkte vi buss till ötå : ) och var hemma hoss henne ganska sent, vid 8-9 kanske?! Nå sen skulle vi dricka åxå men blev ingenting med det, vi båda var så trötta! nog tänkte vi först åka tillbaka till torneå, men alla bussarna hade redan gått o ingen ville börja köra till ötå från torneå/happis på en fredag kväll :P haha. Nå sen på lördag satt vi hoss henne bara o tog det lungt, för vi vakna så sent o allting , då försökte vi åxå få skjuts till torneå helatiden men ingen var snäll då heller o hämta oss därifrån, inte enns min mamma fast hon skulle! =( för glömde bort att hon skulle festa med hennes vänner igår osv, så fick vi ingen skjuts hem till mig, nå sen fick vi plötsligt någon lust att vi började bara fixa oss i ordning o massa =) sen tog massa bilder o allting, som jag ännu inte fått men ska förhoppningsvis få snart =) nå sen började vi på kvällen bara smådricka hoss henne, lauras bror tomi o hans vänner bastade o drack där också =) så fråga dom helst plötsligt om vi vill följa med dom o cruiisa o dricka, så hade vi så tråkigt o vi var så fixade att vi var tvunga att följa med! (; hihi
kul hade vi iallafall, vi cruisa hela kvällen/natten osv, sen så hade vi efterfest hoss en kille =)
sen så cruisa vi med en jävligt snygg snygg merca (; vill ha precis en sån merza ;D hihih
och sen såå gjorde vi massa annat kul :) jag o laura var o åt jätte stooooora hamburgare som var jätte goda (;
nå iallafall så är jag hemma nu =) fick panik för fick nästan inte skjuts hem, bussarna gick för vi vakna så sent!
och sen kunde inte min mamma hämta mig för hon var bakis! :D förlät henne eftersom hon dricker så sällan!
typ 2-3 gången på ett år! :D så , det är inte mycket. nå sen så fick jag ändå skjuts av tomi, för missade sista bussen åxå . hahahha =) tomi var snäll o körde mig hem.. tack än engång : ) nu är jag då hemma o chillar bara, så skönt o vara hemma. ska basta snart o sen chilla o sova =) min älskling är i luleå fortfarande eller han är påväg hem därifrån säkert :) mååh, har saknat min älskling så mycket! =( <3 Idag ska vi nog inte ses nånmer, han är hemma så sent så =/ Jag orkar inte sitta uppe &  vänta, ska sova ändå för har sovit så dåligt nu hela helgen . :: DD menmen, nu ska jag snart njuta av mammas goda mat =) hihih<3 Men nu får det räcka med skrivandet, jag hör av mig kanske senare om jag har nått "intressant" att skriva om :D bara för att jag typ aldrig har det :P hahaha men nu ska jag ändå dra o änta på maten o sen basta & sånt =) Hejdå & höres!






Spara mina uppgifter?