så jävla kul det var igår :)

POSTADES: 2009-07-26 - 15:38:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
så vart man på festivals, med mamman, syrran o kusinen :) o så var det mycket  folk man kände där annars också, han som vann finlands idols i år, var o sjöng där jag fick ta bilder o han krama mig o massa. så snygg han är seriöst! så jävla charmig! <3 pusspådig koop (A) blev typ helt kär i han.. sen var anna eriksson också braaa! :) men orkade inte kolla så länge på henne, lägger bilden på mig o den snygga sen jag får den hit pådatan! :) men nu väntar jag just på att min älskling kommer hem från luleå, fast han kommer först sent på kvällen :( men iallafall så kommer han direkt hit =) saknat så mycket! men nu ska jag o fixa till mitt hår o sminket osv.  pusshejjs!



DU ÄR BÄST! pusspådig -v-






Spara mina uppgifter?