SÖNDAG

POSTADES: 2009-07-12 - 21:28:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan :) det är söndag kväll, klockan är endast halv 9 o jag är helt trött ;o
jag sov faktiskt ett tag nyss med min rikhard men är ändå trött.. huhu
tänker ändå inte börja sova ännu, annars vaknar jag så tidigt imån,
eller så kanske jag sover hela dan ifall jag vakar.. jag är svår ;)
älsklingen ska nog fara o hämta den där mercan imån, KANSKE iallafall
sååå, jag ska nog isåfall umgås med katja för hennes pojkvän far till lumpen imån,
och hon mår ganska dåligt redan nu, kan jag förstå.. hon är så ledsen och allting
skulle jag också vara om min älskling skulle dit & bara lämna mig här ;(
tur så händer det inte på ett tag ännu, jag skulle bli galen om han for fast imån helt plötsligt.
jag gör inte så mycket just nu, bara skriver med massa folk på msn, min honey åxå <3
han kommer nog tillbaka hit snart ifall han inte far på morgonen och hämtar den där bilen
för jag orkar inte följa med & orkar inte vakna tidigt på morgonen så bäst han stannar hemma isåfall :)
nåjooo! idag har det också varit en chill dag med älsklingen, vi skulle fa o fiska men orkade inte (A)
så vi har bara chillat & myst hela dan :') hihih<3 jag är sugen på nått gott, typ godis eller nått sånt ;D
orkar inte bara fara köpa nåmer, chips har mamma köpt men är inte sugen på chips. just nu iallafall
nu ska jag lyssna på nån bra låt :) har så tråkigt, o det är så tyst här annars också,
inte konstigt för det är annars också bara jag & mamma hemma så,
matti är fortfarande på dendär fiskeresan nånstans i finland och min lillesyrra
for hem till nån kompis o sover där,. såjaa..
pitbull-get freaky, den lyssnar jag påå just nu :) haha har blivi helt kär i den låten
ni kan tycka att den suger om ni vill jag tycker den är braaa iallafall ;)
nää nu måste jag öppna den där chipspåsen, blev ändå sugen :'D
fast det är ostsnacks som jag typ inte gillar alls, det går o äta men dom är inte så goda
nu tog låten slut måste snabbt bara välja nån ny låt :)
nu lyssnar jag på en bra finsk lååt :) o bråkar med en på msn!
fyfan får så jävla damp med personer som helt plötsligt är sura på mig..
fast man inte gjort nånting så är dom sura, voivittu!!!!!! :@@@@@@
men skit samma, orkar inte enns bry mig! blir bara själv sur ..
huhuh, borde man ändå fara o sova.. ingenting o göra så onödigt o sitta på msn o ruttna !
riku börja också spela nå godfather så han är tråkig o skriver typ ingenting så
sen sitter jag på facebook o gör såna där tester där :p
just nu gör jag en test som heter "what romantic movie are you"
hahha, kanske man får tips på nån bra film som man inte settt :) vem veet?
haha får se vad jag är för film ;D och om man sett den eller inte.
jag är "moulin rouge" hahaha :) hade velat bli titanic för den är så bra
typ bäst film jag nånsin sett, iallafall gråtit mest när jag kollat på den ;(
nu till nästa test, har så tråkigt att har inget annat att göra *:)
men nu ska jag börja kolla på en film & sen skriva mer typ :)
hejdååå, hörs igen om ett tag :') pusshejs












Spara mina uppgifter?