summer!<3 so beautiful dayyy<3

POSTADES: 2009-07-14 - 14:11:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
yesss and i love it :) har varit ute o solat ett tag och det var skönt, så jätte varmt & allting :)
sen har jag fixat håret & sminkat mig lite :)
jag vill ha piercing i tungar nuuuuuuuu,
eller så bara ta i läppen igen (dit upp) ska nu fort hjälpa mamma med städandet, hon är
och jobbar så ska städa lite för henne,
så att hon inte behöver direkt börja städa när hon kommer
hem från jobbet, skulle va taskigt ju! snart ska jag ta datan ut & sitta där ute och sola samtidigt
det är så fint väder att det är inte sant.
har saknat solen faktiskt, har regnat nu flera dagar inge kul,
jag är nästan inte brun ens nåmer, känns det som. för har inte kunna sola nu på ett tag typ alls ;(
men nu ska jag ta datan ut :) fort.. och fortsätta skriva helt snart.
sådäääär, nu är jag här igen (:
ute i solen med min söta dataaa :) det är så jävla varmt här ute seriöst! hoppas jag är brun efter ett
par timmars sittande här ute ;)
måste jag ju vara, nu skulle det vara jävligt skönt o fa bada (: ojojoj<3
jag ska iallafall inte bräbba mig som minn syrra hade gjort , hon var helt ÖVERDRIVET röd överallt.
haha tyckte lite synd om henne när jag såg hennes ansikte också =) måååå. lyssnar på musik o försöker bli brun :)
+ att skriver med älsk på msn för han for hem en sväng,
han vill ha med mig o köpa nå grejer till bilen men
jag orkar inte han får fa själv, så får jag sola under tiden (A) :) nu måste jag igen in en snabb sväng måste
hämta nått dricka, skulle va härligt med några kalla öl ;) nu ska jag börja fu´ndera på vad man kan göra idag :)
så här fint väder så kan göra nästan vad som helst ju,
och ska faktiskt hitta på massa kuuul :) nu ska jag
ha musiken på o sola bara! höres senare min kära bloggish =)



ps. orkade inte hämta cameran inifrån & ta bilder på mig själv
så lägger bara nånting :) SOMMMMMMMMMMMAR<3






Spara mina uppgifter?