tack sandrieh gumman<3

POSTADES: 2009-07-17 - 01:40:38 | Allmänt | 1 Kommentarer
så dint du skrev om mig :) du din fina!! <3  jag älskar dig också.
alla borde få ha en kusin som dig, och visst ser sandra inte ut som en
13 åring? ;o haha nej då! hon är så fin & söt min kusin!
det är verkligen synd att vi aldrig riktigt lärt känna varandra,
men gumman vi är bäst vi tog själva kontakten tillbaka,
eller hur ska man säga, vi hittade  varann i internet & har börja skriva osv :)
sen träffades vi på fammos kalas som sandra redan sa, det var verkligen
lite konstigt att se alla där & sådär, ides typ inte prata med någon alls så,
så länge sen man sett alla osv, men det ska du sandragumman veta att
jag älskar dig jätte mkt fast vi aldrig riktigt kännt varann! jag minns
litegrann om tiderna vi brukade vara hoss fammo but not much!
men du betyder mycket för mig sweetheart! vi får aldrig tappa kontakten som vi äntligen fått!
pusspådig! loveyooooooooooou! 
<3










Spara mina uppgifter?

jag älskar dig ;*

Publicerades den: 2009-07-17 | Klockan: 01:46:57